- Úvod
- REKLAMACE
![]() | REKLAMACE |
V případě, že produkt nesplňuje popisované vlastnosti na funkčnost nebo došlo k poruše či vadě výrobku, přichází na řadu reklamace. I přes skutečnost, že k těmto případům dochází v opravdu zanedbatelném množství, snažíme se tento proces z naší strany urychlit.
Vytvořili jsme pro Vás jednoduchý formulář, který stačí vyplňit a odeslat. Ve vetšině případů reklamaci vyřídíme do 1 týdne. Pro zákazníky, kteří si vybrali Zásilkovnu jako dopravce, nabízíme možnost "Reklamačního asistenta", kdy vadné zboží zašlete k nám pomocí Zásilkovny pomocí štítku, který Vám zašleme a tento si vytisknete a nalepíte na zásilku, kterou podáte na zásilkovně. V tomto případě nic neplatíte a náklady jsou na náš účet.
Po vyplnění tohoto formuláře se Vám co nejdříve ozveme a budeme se snažit o co nejrychlejší vyřízení reklamace.