S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 69,00 Kč (2,62 EUR)
není skladem
naše cena 99,00 Kč (3,76 EUR)
skladem
naše cena 169,00 Kč (6,42 EUR)
není skladem

ANKETA

Nasadili jsme nový design shopu. Líbí se Vám?

Lepší jak předtím 61% Ještě to chce vychytat mouchy 15% Starší verze byla lepší 11% Je mi to jedno 13%

REKLAMACE

 

REKLAMACE

 

V případě, že produkt nesplňuje popisované vlastnosti na funkčnost nebo došlo k poruše či vadě výrobku, přichází na řadu reklamace. I přes skutečnost, že k těmto případům dochází v opravdu zanedbatelném množství, snažíme se tento proces z naší strany urychlit. 

Vytvořili jsme pro Vás jednoduchý formulář, který stačí vyplňit a odeslat. Ve vetšině případů reklamaci vyřídíme do 1 týdne. Pro zákazníky, kteří si vybrali Zásilkovnu jako dopravce, nabízíme možnost "Reklamačního asistenta", kdy vadné zboží zašlete k nám pomocí Zásilkovny pomocí štítku, který Vám zašleme a tento si vytisknete a nalepíte na zásilku, kterou podáte na zásilkovně. V tomto případě nic neplatíte a náklady jsou na náš účet. 

Po vyplnění tohoto formuláře se Vám co nejdříve ozveme a budeme se snažit o co nejrychlejší vyřízení reklamace. 

Reklamační formulář
Číslo objednávky: *
Jméno a příjmení: *
Kontaktní telefon: *
Reklamovaný produkt: *
Popis závady:
Požaduji: *
Poznámka:
Opište text z obrázku: *